logo

Raiser6 for women

Raiser6 for women

כמוסות ייעודיות לאשה

פורמולה "Raiser6 for women"  הינה פיתוח מיוחד אחרי ניסיון רב שנים למצבים של חוסר חשק מיני, יובש נרתיקי, ועייפות ריגשית ומנטלית אצל נשים בגילאים שונים.

 250.00

רכישה מאובטחת

משלוח עד הבית

מוצר מומלץ

על המוצר

Raiser6 for women

פעילות מקובלת של רכיבי המוצר:

אשווגנדה – השימושים במקובלים העיקריים לאשווגנדה הינם עוררות מינית, שיפור תפקוד, צמח מחזק מערכות לאחר מחלה וכן שיפור מצב רוח ירוד.

מאקה – אדפטוגן, אנטי-סרטני, מאזן/מזין מערכת הורמונלית, מחזק/מזין מערכת העצבים, מעורר יצר מיני, מעלה ספירת זרע, משפר תפקוד מיני, נוגד חמצון.

שיח אברהם – מווסת הורמונלי ע"י פעילות על בלוטת יותרת המח, מחזק מערכת העצבים.

Liboost® – הינו חומר אשר נחקר ע"י חברת "פארמה אקטיב" הספרדית. במחקר נמצא כי החומר גורם להתרגשות באזור איברי המין ובכך להגביר את התיאבון המיני. ההשפעה של החומר הזה נובעת בעקבות מנגנון ההפעלה של הביופלבנואידים אשר קיימים בעלי הדמיאנה. התמצית העשויה מעלי הדמיאנה משפיעה ישירות על ידי הגברת זרימת הדם באיזורי המין. קיימים בשוק הרבה מוצרי "דמיאנה" בשוק, אולם Liboost® הינה התמצית הראשונה המכילה פלבנואידים שזוהו בבדיקת HPLC.

רהמניה – הרימניה המבושלת – “הקיסר” הידוע בהרבה מפורמולות קלאסיות סיניות, הרימניה המבושלת תופסת מקום מרכזי ברפואת הצמחים הסינית ונחשב לצמח מזין דם ויין ,מחזק גינג ועצמות הצמח עשיר בברזל ובעל פעילות אנטי פטרייתית, מייצב לחץ דם, ומעודד זרימת דם במוח. הצמח מכיל את המרכיב iridoid glycosides המעורר את בלוטות האדרנל ליצירת פעולה אנטי דלקתית ואנטי ראומטית. מרכיב זה גם מגביר יצור הורמוני מין בנשים לאחר גיל המעבר.

אל ארגינין – חומצה אמינית אותה הגוף מייצר בעצמו. היא משתתפת במגוון של תהליכים פיזיולוגיים כמו ייצור חלבונים, מסייעת בהעברת אותות בין התאים, בעלת חשיבות מירבית לבריאותם של כלי הדם ושריר הלב ואף מייעלת את תהליך הפרשת הורמון האינסולין אשר מעודד כניסה של הגלוקוז אל התאים.

קוסקוטה – טעמו האופייני של הצמח הינו מתוק וחריף. הצמח ידוע בשימושו לטיפול בבעיות של קרי לילה ואין אונות.

Affron® – ה-Affron הינה תמצית של זעפרן טבעי המרוכזת ב Lepticrosalides®. Lepticrosalides® הינם רכיבים ביו אקטיביים הקשורים למניעת דיכאון וכן אחראים על התכונות האורגנולפטיות של הזעפרן.

 

פורמולה ייעודית לנשים

שאלות נפוצות

המוצר מיוצר תחת בקרה של מערכת ניהול איכות משולבת העונה לדרישות תקן GMP של משרד הבריאות הישראלי בשילוב מערכת HACCP ותקן ISO 22000

מכיון שאנו כבני אדם שונים אחד מהשני, אין תשובה גורפת לכולם. מרבית הלקוחות שרכשו את המוצר דיווחו שהחלו לחוש בשינוי לאחר כשבועיים בהן פעלו ע"פ הוראות השימוש הכתובות ע"ג הארידזה.

בתווית המוצר (הזמינה לצפה באתר) קיים פירוט מלא של מרכיבי המוצר והוראות השימוש במוצר.

כן. אנו עושים את כל המאמצים שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו שלמים ותקינים. במידה ומכל סיבה שהיא קיבלתם מוצר פגום, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשלח לכם מוצר חדש ללא תשלום נוסף.

ניתן להתקשר או לשלוח וואטספ למספר: 058-7077966 (בשעות הפעילות) או דרך ה"צור קשר" באתר.

האם המוצר מאושר ע"י משרד הבריאות?

ביקורות

4 ביקורות עבור Raiser6 for women

  1. שירה בדוסה

    מוצר טוב, אני מרוצה. אחרי הלידה ובכללי בגלל העומס והלחץ בעבודה, הרגשתי שאני לא מה שהייתי פעם. אחרי שהתחלתי לקחת בקביעות את הרייזר, הרגשתי הרבה יותר טוב עם עצמי, ועם חשק גדול יותר. החיסרון שלו שצריך לקחת את הכדור בערך שבועיים עד שמתחילים להרגיש שינוי. חוצמזה הוא מעולה.
    הבאתי גם לאחותי ולא שמעתי תלונות. להפך, הוסיף לה אושר לחיים.

  2. אילנה

    מוצר מצוין.
    לוקח כמה ימים עד שמתחיל להשפיע אבל ממש עושה את העבודה. אני אישה בגיל המעבר שסובלת מהתופעות המקובלות של הגיל והמוצר הזה ממש ממש עוזר.
    בהצלחה

  3. שושנה

    מוצר טוב מאוד. צריך לקחת במשך כמה ימים עד שמתחילים להרגיש, אבל אחר כך, אין מה להשוות.

  4. הדס

    מוצר מעולה! אחרי שימוש של ימים בודדים כבר מרגישים שינוי לטובה! מדהים!

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן