logo

+Gold כדורי כורכומין

כמוסות תמצית כורכומין

בתוספת תמצית אסטרגלוס, תמצית גוארנה ותמצית שורש ליקוריץ.

 135.00

רכישה מאובטחת

משלוח עד הבית

מוצר מומלץ

על המוצר

פעילות מקובלת של רכיבי המוצר  :

הכורכומין הינו החומר הפעיל העיקרי בכורכום. הוא מופק מקנה השורש של צמח הכורכום. הכורכומין נמנה עם כורכומונואידים, פיגמנטים המקנים לכורכום את צבעו הצהוב-כתום ומשתייכים לקבוצת הפוליפנולים. הפעילות המקובלת של המוצר הינה אנטי-סרטני, מגביר תיאבון, מוריד רמות שומנים/כולסטרול בדם, מחטא (חיצוני), מטפל בפציעות (חיצוני), ממריץ מרה, ממריץ קיבה, ממריץ/מניע, מעודד התחדשות רקמות, מקדם/מסדיר מחזור חודשי, משפר זרימת דם היקפית, משקם/מגן כבד, נוגד דלקת, נוגד חמצון, נוגד קרישה.

האסטרגלוס נמצא בשימוש ברפואה הסינית מקדמא דנא, הסינים משתמשים בו לטובת חיזוק האיברים הפנימיים והדם. הצמח משמש אף כתומך במערכת מערכת החיסונית. נהוג להשתמש בו במקרים של חולשה במערכת החיסונית ובמחלות ויראליות

הגוארנה הינו צמח שמוצאו בברזיל. המקומיים נהגו להכין מזרעי הצמח משקה מעורר. הזרעים מכילים את החומר אלקלואיד גוארנין המשפיע על העירנות והמרץ. ההשפעות המקובלות של הגוארנה הינן במצבי אין אונות, חוסר חשק מיני ותמיכה בהורדת משקל.

שורש הליקוריץ הינו אחד מהצמחים העוצמתיים. הצמח עשיר בנוגדי חמצון המטפלים ברדיקלים חופשיים המסתובבים בגוף. בארצות המזרח מייחסים לו סגולות רבות וביניהן סיוע בחיזוק הגוף, הורדת כולסטרול וחיזוק מערכת הדם.

תוסף תזונה כורכומין יחד עם אסטרגלוס, גוארנה וליקוריץ התורמים לחיזוק המערכת החיסונית בגופנו ומסייעים במניעת דלקות.

שאלות נפוצות

המוצר מיוצר תחת בקרה של מערכת ניהול איכות משולבת העונה לדרישות תקן GMP של משרד הבריאות הישראלי בשילוב מערכת HACCP ותקן ISO 22000

מכיון שאנו כבני אדם שונים אחד מהשני, אין תשובה גורפת לכולם. מרבית הלקוחות שרכשו את המוצר דיווחו שהחלו לחוש בשינוי לאחר כשבועיים בהן פעלו ע"פ הוראות השימוש הכתובות ע"ג הארידזה.

בתווית המוצר (הזמינה לצפה באתר) קיים פירוט מלא של מרכיבי המוצר והוראות השימוש במוצר.

כן. אנו עושים את כל המאמצים שהמוצרים יגיעו ללקוחותינו שלמים ותקינים. במידה ומכל סיבה שהיא קיבלתם מוצר פגום, אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר ונשלח לכם מוצר חדש ללא תשלום נוסף.

ניתן להתקשר או לשלוח וואטספ למספר: 058-7077966 (בשעות הפעילות) או דרך ה"צור קשר" באתר.

ביקורות

1 ביקורת עבור +Gold כדורי כורכומין

  1. רוני

    בוקר טוב,
    רכשתי כבר הרבה תוספי תזונה של כורכומין ולאחרונה ראיתי פרסום של חברתכם ואמרתי ננסה. אני רוצה להגיד לכם שתוך שלושה ימים הרגשתי בשינוי ואין ספק שמדובר במוצר מנצח.
    תודה רבה לכם

הוסף חוות דעת

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן